
Obsługa recepcji
Obsługa recepcji realizowana jest zawsze w godzinach ustalonych z naszymi Zleceniodawcami. Delegowani do tych zadań zawsze są pracownicy odpowiednio do tego zadania przeszkoleni i posiadający odpowiednie doświadczenie.
Pracowników zatrudnionych na tym stanowisku cechuje zawsze wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, komunikatywność, znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
Do podstawowych zadań pracowników pełniących dyżur w recepcji zwyczajowo należy:
- Odbieranie telefonów
- Udzielanie stosownych informacji
- Informowanie gości
- Informowanie odpowiednich osób o przybyciu gościa
- Prowadzenie rejestru gości
- Wydawanie oraz odbieranie kluczy
- Prowadzenie rejestru wydawanych kluczy
- Wykonywanie drobnych określonych prac zleconych.
Zakres obowiązków zawsze jest wynikiem obustronnych ustaleń, zapadających w oparciu o życzenie naszych Klientów i naszych doświadczeń.